четвер, 27 вересня 2012 р.

Тема проекту 
«Вивчаємо геометрію весело і цікаво!»

Мета проекту «Вивчаємо геометрію весело та цікаво»: .
Завдання:
·         Вміння швидко та ефективно шукати інформацію, критично та компетентно оцінювати інформацію, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем. Здійснення вибору та прийняття комплексних рішень
·         Розуміння взаємозв’язків між системами
·         Визначення та постановка суттєвих запитань для прояснення різноманітних позицій, що дозволяє приймати кращі рішення
·         В учнів будуть формуватися навички створення презентацій, які  будуть переконливими для лідерів.
·         Навчальні предмети: історія, географія,геометрія, інформатика.
Результатом роботи над проектом стане випуск брошур про підсумки нашої роботи, участь у шкільній конференції для школярів, створення відеороліка .
Проект триватиме 2 місяці
Освітні засади

опанування учнями   системи  математичних  знань,  навичок  і
умінь,  необхідних у повсякденному  житті  та  майбутній  трудовій
діяльності,  достатніх  для  успішного оволодіння іншими освітніми
галузями знань і забезпечення неперервної освіти
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів 


·         Демонстрація можливості ефективно співпрацювати з різноманітними групами
·         Гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання
·         Прийняття відповідальності за результати спільної роботи
Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
Практичне застосування знань з геометрії у повсякденному житті
Стислий опис оцінювання
На початку проекту вчитель проводить мозкову атаку, опитування, щоб визначити навчальні потреби учнів, встановити навчальні цілі, відслідковувати прогрес у їх навчанні, надавати зворотній зв’язок, оцінювати мислення. Оцінювання роботи над проектом буде здійснюватись за допомогою опитувальників, тестів. Оцінюватись будуть творчі роботи, соцопитування, презентаціі, брошури. Під час роботи учитель проводить зхд, а на прикінці проекту - контрольний список
Попередні знання та навички
Мати уявлення про європейські інституції, володіти елементарними навичками роботи на комп’ютері,пошук інформації в Інтернет, робота з Word. Power Point.exel
Учні обирають предметну область за своїми інтересами ( побут, жива природа, спорт, наука, техніка, харчування та інше) та збирають статистичну інформацію щодо тематичного питання. Використовуючи ці дані, вони будують діаграму розподілу кількості геометричних фігур у своїй області та спільно знаходять співвідношення кількості фігур, що вивчаються у оточуючому світі. Моделюють ситуацію відсутності однієї із геометричних форм у світі. Діти будуть розробляти  учнівські блоги з фотографіями, малюнками та статтями; створюватимуть та демонструватимуть свої мультимедійні  презентації для класу. Учні набудуть навиків організації колективної роботи.
1 група – прес-центр
2 група – науковці і техніки
3 група – дослідники  побуту та живої природи
              4 група -  спортсмені
o       Кожна група  працюватиме над учнівським проектом. Особливу увагу треба звернути на формуюче оцінювання, проводячи опитування. Також необхідно уточнювати навчальні цілі, на які спрямоване виконання учнями проектів. Переглядаємо вступну презентацію, яка  допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o       Учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проекту( он-лайн опитування, обмін інформацією, пошук інформації, розміщення результатів на блогах).
Результати досліджень кожна група представляє у вигляді презентацій на конференції

Немає коментарів:

Дописати коментар